.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چای استانهای شمالی در سبد ایرانیان

استاندار گیلان گفت: محصول چای استانهای شمالی با درجه عالی و ممتاز در سبد کل خانوارهای ایرانی قرار می گیرد.

مهدی سعادتی با اشاره به اینکه تکلیف چای سنواتی روشن شده است، افزود: صنعت چای باید با راهکارهای اصولی به دوران طلایی خود باز گردد.

وی همچنین نظارت را به عنوان کلیدی ترین راهکار مدیریتی استان برشمرد و اظهارداشت: سیاست های کاری مدیریت استان بیشترکردن نظارت ها است و این امر به معنای مچ گیری نیست بلکه این راهکار برای بهبود وضعیت در امور اجرایی و عملیاتی استان است چرا که چشم های زیادی در مسیر خدمت به مردم نظاره گر عملکرد مسئولان خواهند بود.

استاندار گیلان همچنین به سال جهاد اقتصادی اشاره کرد و گفت: عملکرد مدیریتی در سراسر استان باید به گونه ای باشد که زیبنده این سال بوده و همه مدیران کل تا پائین ترقسمت ها و بخش های مدیریتی استان تمامی کارها و مسئولیت های خود را باید مجاهدانه دنبال کنند چراکه با پشت میز نشستن مشکلی از مشکلات مردم رفع نخواهد شد.

وی عنوان کرد: یک فضای کار جدید باید در استان ایجاد شود و این امر با اراده قوی، اخلاق نیکو، ایمان به کار و رفتارهای مدیریتی صحیح امکان پذیر است.

سعادتی تاکید کرد: مدیران باید از هرگونه سیاسی کاری بپرهیزند و تمامی تلاش آنها در جهت گره گشایی از کار مردم و استفاده از منابع باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.